Kirjoittaja Aihe: Liittyminen Forzaan  (Luettu 35458 kertaa)

Apprentice(Guest)

• Vieras
Liittyminen Forzaan
« : 21.02.06 - klo:15:27 »
Olen liitttymässä forzan ja sain nuo tilinumerot ja muut, mutta kun olen maksanut mitä sitten? Toimitetaanko jäsenkortti kotiin jolla saan kausarin halvemmalla vai? Kiitos  :)

Poissa Seppo_69

• Kunniajäsen
  • Forza Member
  • Ja mitään en ole ottanut!
Re: Liittyminen Forzaan
« Vastaus #1 : 21.02.06 - klo:15:45 »
Tervetuloa vaan, mutta älä nyt vielä maksa mitään. Vuosikokous on maaliskuussa ja siinä vasta päätetään jäsenmaksujen suuruudesta tälle vuodelle. Tiedot tulevat tänne sivuille heti vuosikokouksen jälkeen. Alennuksen kausarista ym. jäsenedut saa jäsenkorttia odotellessakin, kun suoritus näkyy Forzan tilillä.
Things could be worse, Klubi could be Honka!

Ujostelija(Guest)

• Vieras
« Vastaus #2 : 22.02.06 - klo:13:25 »
Voiko Forzaan liityä kuka tahansa, vai onko se kovinkin sisäsiittoinen? Tutustuuko teihin helposti vai tuleeko turpaan?

Poissa Dida

• Forza Member
« Vastaus #3 : 22.02.06 - klo:13:52 »
Turpiin voi tietenkin saada missä vain. Forzassa en tosin ole kuullut että ollaan toisille turpaan annettu 8-)

Itse liityin pari vuotta sitten ja olen omasta mielestäni jo saannut monta hyvää tuttavaa Forzasta joitten kanssa tulee jalkapallon merkeissä vietettyä loistavaa aikaa.

Normaalisti ulkopuolisena on aina vaikeaa tutustua jo aikaisemmin perustettuun porukkaan. Aimo annos rohkeutta vain ja juttelemaan niin kyllä se siitä :)

Poissa Kimi62

• En editoi profiiliani loppuun!
« Vastaus #4 : 22.02.06 - klo:13:54 »
Tutustuminen on itsestä kiinni. Turpaankaan ei ole kukaan saanut (ellei ole sitä tosissaan kerjännyt  :D ).

Vierasmatkoilla toisiin tutustuminen on paljon helpompaa kuin kotipeleissä.

Joku meidän ns. uusista voisi valoittaa asiaa. Lissu?

Poissa Lissu

« Vastaus #5 : 22.02.06 - klo:14:18 »
No munkin mielestä muihin tutustuminen on itsestä kiinni. Aktiivisuutta ja siviilirohkeutta vaan kehiin, niin kyl se siit. Forzassakin on niin paljon erilaisia ja eri-ikäisiä ihmisiä, että luulisi lähes jokaisen oman kolosensa löytävän.
Vierasreissulla ainakin on pakko istua dösässä jonkun vieressä...  ;)

Poissa taisto

• Forza Member
  • Taisto-fabu
« Vastaus #6 : 23.02.06 - klo:08:26 »
Pitäisi kait pysyä totuudessa.Minulla on jotenkin sellainen ikävä muistikuva yhdestä tapauksesta.Paremmin tietävät kertokoot tarkemmin tahi myönnettäkööt tapahtunut.
Terveisin Taisto-fabu

Poissa Kimi62

« Vastaus #7 : 23.02.06 - klo:10:29 »
Taisto: Jos tarkoitat sitä poliittisista näkemyseroista johtunutta insidenttiä, niin se on käsittääkseni lakituvassa hoidettu ja turha sitä on edelleen täällä vielä märehtiä.

Forza pitää politiikan pois katsomoista.

Kze

• Vieras
« Vastaus #8 : 23.02.06 - klo:13:25 »
Lainaus
Turpiin voi tietenkin saada missä vain. Forzassa en tosin ole kuullut että ollaan toisille turpaan

Ainakin kaksi tapausta tiedän ja tekijänä aina sama yksilö, joka muuten näkyi useaan otteeseen samassa katsomossa Forzan kanssa vielä viime kaudellakin. Eipä kyseinen henkilö taida tosin enää jäsen olla, mikäli se nyt asiassa edes on merkityksellistä. Lisäksi on tapahtunut muutaman kerran väkivallalla uhkaamista. Turpiin voi tietenkin saada missä tahansa, mutta ei niitä tapauksia silti kannata vähätellä. Toivotaan kuitenkin, että tulevaisuudessa kaikki voivat rauhassa keskittyä siihen olennaiseen, eikä tarvitse kanssakannattajiin purkaa aggressioita.
 Peace and Love  8-)
« Viimeksi muokattu: 23.02.06 - klo:13:27 kirjoittanut Kze »

Poissa Dida

• Forza Member
« Vastaus #9 : 23.02.06 - klo:13:34 »
Lainaus
Lainaus
Turpiin voi tietenkin saada missä vain. Forzassa en tosin ole kuullut että ollaan toisille turpaan

Ainakin kaksi tapausta tiedän ja tekijänä aina sama yksilö, joka muuten näkyi useaan otteeseen samassa katsomossa Forzan kanssa vielä viime kaudellakin. Eipä kyseinen henkilö taida tosin enää jäsen olla, mikäli se nyt asiassa edes on merkityksellistä. Lisäksi on tapahtunut muutaman kerran väkivallalla uhkaamista. Turpiin voi tietenkin saada missä tahansa, mutta ei niitä tapauksia silti kannata vähätellä. Toivotaan kuitenkin, että tulevaisuudessa kaikki voivat rauhassa keskittyä siihen olennaiseen, eikä tarvitse kanssakannattajiin purkaa aggressioita.
 Peace and Love  8-)

Totta totta. Ei ollutkaan tarkoitus vähätellä väkivaltaa. Hieman huonosti ilmaisin itseni, eli tarkoituksena oli ilmoittaa että minua ainakaan ole väkivallalla uhattu ja että esim. rautatieasemalla voi perjantai-lauantai iltana tuntea olonsa epäturvalliseksi mistä ei Forzan dösissä ole kokemusta.

Poissa Masse

« Vastaus #10 : 25.02.06 - klo:11:09 »
Lainaus
Tutustuminen on itsestä kiinni. Turpaankaan ei ole kukaan saanut (ellei ole sitä tosissaan kerjännyt  :D ).

Olipas imartelevasti sanottu  >:( vaikka tajuan kyllä mitä sä meinaat  ;)

Turhaa tässä nyt antaa sellaisen kuvan että Forzassa paljonkin toisiamme tönitään. Forzassa on todella hyvä meininki tällä hetkellä. Itse tulin ihan ulkopuolisena Forzaan ja nykyään tunnen suurin osa niistä jotka käyvät matseissa jonkin verran ja mulla on kymmenkunta hyviä kavereita Forzassa. Forza ei ole millään tavalla sisäänlämpiävä vaan päin vastoin kaikki ovat kaikkien kavereita.

Forza on kuin Stadi pienessä muodossa. Vaikka me stadilaiset emme heti vaikuta maailman ystävällisimmiltä niin suvaitsemme ihan varmasti paremmin erilaisia ihmisiä kuin pikkupaikkakunnista tulevat, koska me olemme tottuneet siihen. Kaikki ovat erilaisia mutta tullaan silti hyvin toimeen kunhan tutustutaan. Joten messiin vaan.

Support your local team!

Artsa(Guest)

• Vieras
« Vastaus #11 : 25.02.06 - klo:15:19 »
Lainaus
Pitäisi kait pysyä totuudessa.Minulla on jotenkin sellainen ikävä muistikuva yhdestä tapauksesta.Paremmin tietävät kertokoot tarkemmin tahi myönnettäkööt tapahtunut.

Mihin liittyen? Mitä tarkoitat? Miksi kirjoitat, jos et tarkoita mitään. Tekstisi on kuin känniläisen halkopino lumihangessa.

Poissa Ampiainen

• Forza HJK!
« Vastaus #12 : 25.02.06 - klo:18:53 »
Lainaus
Lainaus

Mihin liittyen? Mitä tarkoitat? Miksi kirjoitat, jos et tarkoita mitään. Tekstisi on kuin känniläisen halkopino lumihangessa.

Kaikella on tarkoitus.

Poissa Kimi62

« Vastaus #13 : 26.02.06 - klo:12:53 »
Masse: Olen pahoillani, käsitit väärin. Tarkoitin kerjäämisellä sitä tapausta, kun eräs herra Turun reissulla oli hieman liikaa maistissa ja rähjäsi pikkuasioista. Hänethän pistettiin järjestykseen.

Sinun tapauksessa oli yhden ääliön raukkamainen teko. Sinä et missään nimessä kerjännyt mitään.

Poissa RvaSalo

• Forza Member
« Vastaus #14 : 01.03.06 - klo:21:06 »
Ei muuta mukaan vaan porukkaan! Ja ota frendi mukaan niin tutustuminenkin on helpompaa kaverin kanssa! Meitä on vauvasta vaariin ja monenmoisia. Ja niin kuin Kimi62 kertoi vierasmatkoilla on helpoin tutustua. Tervetuloa joukkoon  sinivalkoiseen! :)