Kirjoittaja Aihe: V*tutusketju  (Luettu 47734 kertaa)

Poissa ande80

Re: V*tutusketju
« Vastaus #15 : 01.05.06 - klo:02:43 »
Vituttaa noi haalaripellet hitosti. Vittu ne vetää peruukit,haalarit yms. ghetto gearit yllä  ympäri stadii.....siis hirveen näköistä
HYI! >:(

Vittu meinaa tulla laatta.

Poissa Basileios

• Forza HJK!
« Vastaus #16 : 07.05.06 - klo:21:10 »
Vituttaa niin vitusti kun ajattelin mielessäni vakiorivin vittu oikein mutta en vittu jaksanut tehdä riviä niin että olisin siitä jotain voittanut vittu. Voihan vitun vittu.

Poissa Heikki84

• Forza Member
  • Voittamaton pohjoinen!
« Vastaus #17 : 13.05.06 - klo:01:56 »
Näillä näkymin koko alkukausi jää enemmän tai vähemmän väliin (työt). :-/ Varmaan vasta heinä-elokuussa pääsee matseihin taas. No, vastapainona onneksi ainakin neljään viimeiseen kotimatsiin pääsee suurella todennäköisyydellä, ehkä useampaankin. Täytyy toivoa, että cupissa arpa heittäisi Klubin kauaksi pohjoiseen. ::)

Poissa Artsi

• Klubi <3
« Vastaus #18 : 23.03.07 - klo:04:12 »
Minua harmittaa "vituttaa"  Blues ei voittanut Tapparaa varsinaisella peliajalla 4/5 oli pitkävedossa oikein eilen. 51 € Olisi tullut  [smiley=embarassed.gif] :'( :-/

Lisään vielä, ettei kenenkään ihmetykseksi jää miksi olin hereillä 4 jälkeen niin, olen tällä viikolla mennyt nukkumaan joskus 20 - 21 välillä ja herännyt 4 aikoihin. Ensiviikolla voisin taas palailla perusrytmiin eli 22 - 01 välillä nukkumaan. Alkaa nämä aamut käydä tylsiksi  ;) :-/
« Viimeksi muokattu: 23.03.07 - klo:07:09 kirjoittanut arto92 »
Mun rakas HJK <3

Poissa TeeJii

• Forza Member
    • HJK-kannattajat
« Vastaus #19 : 25.03.07 - klo:02:02 »
No niin sepä tänään vituttaa, että joutuu lähtee ajamaan kelloa kiinni, kun noi kellotkin siirtyvät ja se tarkoittaa etten kerkeä pitämään kahvitaukoa eli siis kaikki menee ihan reisille  :P
HJK-kannattajat Kampinmalmi

Poissa Seppo_69

• Kunniajäsen
  • Forza Member
  • Ja mitään en ole ottanut!
« Vastaus #20 : 25.03.07 - klo:02:11 »
No mutta! Saako Sulle antaa toivon kipinää siitä, että syksyllä vastaavasti voit pitää tuplatauon? Sitä odotellessa, terkkuja Leenalta ja Liina-kissalta! :)
Things could be worse, Klubi could be Honka!

Poissa TeeJii

• Forza Member
    • HJK-kannattajat
« Vastaus #21 : 25.03.07 - klo:02:15 »
Lainaus
No mutta! Saako Sulle antaa toivon kipinää siitä, että syksyllä vastaavasti voit pitää tuplatauon? Sitä odotellessa, terkkuja Leenalta ja Liina-kissalta! :)
No toivotaan niin ja terveisiä takaisin sinnekkin.
HJK-kannattajat Kampinmalmi

Poissa Seppo_69

• Kunniajäsen
  • Forza Member
« Vastaus #22 : 25.03.07 - klo:02:25 »
Jep, kiitti. Kohtahan se syksy jo tuleekin. Ei kestä kauan, niin päivät jo alkaa lyhetä. Pidät sitte erikoispitkän tauon ja tuut tänne vähän grillailemaan ym. saunomaan! ;D

Poissa Artsi

• Klubi <3
« Vastaus #23 : 20.01.08 - klo:19:57 »
Carlton Cole  [smiley=thumbdown.gif]
Mun rakas HJK <3

Nure

• Vieras
« Vastaus #24 : 20.01.08 - klo:20:06 »
Vittu mikä topic avattu!
Olisko seur. topic: ihanin asia maailmassa??
« Viimeksi muokattu: 20.01.08 - klo:20:07 kirjoittanut Nure »

Poissa Artsi

• Klubi <3
« Vastaus #25 : 20.01.08 - klo:20:12 »
Lainaus
Vittu mikä topic avattu!
Minua ainakin vituttaaa kerran päivässä joku asia. Hienoja asioita ja vittumaisia asioita  :)
Mun rakas HJK <3

Nure

• Vieras
« Vastaus #26 : 20.01.08 - klo:20:14 »
Lainaus
Lainaus
Vittu mikä topic avattu!
Minua ainakin vituttaaa kerran päivässä joku asia. Hienoja asioita ja vittumaisia asioita  :)

Joo kyllä niitä yllättävän paljon löytyy nykyään elämässä! Enemmän ehkä vittumaisia...

Poissa Seppo_69

• Kunniajäsen
  • Forza Member
« Vastaus #27 : 25.01.08 - klo:21:00 »
Kyllä taas v*tuttaa, paljon. Aina kun Kanarialta palaa tänne ihanaan Suomeen, tulee kulttuurishokki, järkytys ja joko itku- tai tavallinen raivari. Useimmiten molemmat. Pöydällä odottaa miljoona laskua, Verohallinnon tiedotetta etc. ja ulkona kohtuullisen "eksoottinen" ilmasto. Että kyllä lukemista riittää taas pitkäksi aikaa, kiitti vaan paljon (huokaus). Tietysti on ihanaa kun mukavat ja rakkaat vaimo, kissa ja puusaunan löylyt odottaa ja moni muukin asia on kieltämättä ihan reilassa.

En ollenkaan kiellä monia suomalaisen yhteiskunnan hyviä ja hyvin organisoituja puolia, mutta jos vertaa tätä sarvikuonomentaliteettia espanjalaiseen elämäntyyliin, niin kyllä jälkimmäinen on enemmän ihmiselle ja ihmisen ehdoilla tehty. Ihan pieni esimerkki: tupakointikielto. Kanarialla kaikissa ravintoloissa on edelleen omat puolet tupakoiville ja ei-tupakoiville. Se ei häiritse ketään siellä, mutta Suomessa joko menet ulos pakkaseen polttamaan tai et mene ravintolaan. Olen valinnut jälkimmäisen vaihtoehdon. Tietenkään ei pitäisi yleensäkään tupakoida, mutta eihän suolaa, rasvaa, kahvia, juuri mitään muutakaan saisi nauttia. Syyttävä sormi sojottaa meille v*ttu joka asiasta niin ettei unta meinaa saada, kun miettii mitä pahaa taas on tullut tehtyä. Jotenkin luulis, että vähän vähempikin syyllistäminen ja melskaaminen riittäisi.

Jos nää saatanan 200 kansanedustajaa, joista ilmeisesti yli 95 % edustaa sosiaalitanttapuoluetta, ei pikkuhiljaa herää miettimään sitä, että miksi Suomessa väkivalta- ja itsemurhatilastot on maailman ehdotonta huippua, niin sen kun vaan jatkavat yhä uusien kieltojen, sääntöjen, sanktioiden ja rangaistusten keksimistä. Muuta ne reppanat ei osaa, näköjään. Kielletään koko elämä, niin sitten asia on kunnossa. Ja loppuu mm. tupakointikin ja tänne kirjoittelu.

Suomessa on perinteisesti vähätelty esim. espanjalaisten mañana-mentaliteettia. Kyllä siellä bussit kulkevat aikataulun mukaan - toisin kuin täällä - ja ravintoloissa on todella nopea ja ystävällinen palvelu ja ruoka & viinit ovat erinomaisia kohtuuhintaan, toisin kuin täällä. Pääsääntöisesti kaikki ihmiset hymyilevät siellä ystävällisesti, kerrossiivoojasta kaupan kassaan. Siitä tulee mukava mieli ja kiva olo. Jos vielä vaivautuu vähän kaunista espanjan kieltä opiskelemaan - jonka puuttuminen ei suinkaan ole hymyn este - niin sen mukavampaa. Miten Suomessa on asian laita, hymyilläänkö täällä vai ollaanko vakavia?

Minusta meidän yhteiskunta on - kaikkine hyvine puolineenkin - todella ahdistava, synkkä, alentava, pikkumainen, ahdasmielinen ja vähäjärkinen. Yhdellä sanalla sanottuna sairas. Jos olisin 25 v poikamies, sanoisin Suomelle että adiós vaan enkä taakseni katsoisi. Pitäkööt seipäänheittäjänsä ja mäkihiihtelijänsä, ei voisi vähempää kiinnostaa. Sitä kuuluisaa lottovoittoa etsisin muualta. Itse asiassa en ole enää yhtään varma siitäkään, toivoisinko Suomen pääsevän koskaan futiksen arvokisoihin, koska Suomi ei mielestäni ole sitä ansainnut, henkisillä eikä muilla mittareilla. En ole Suomen kannattaja, en välttämättä enää edes futiksessa. Ainakaan ennenkuin otetaan vähän kevyempi ote elämään, joka ei tule ikinä tapahtumaan. Eihän elämän nyt niin haudanvakava asia pitäisi olla. :-/

Paluulennolla Kanarialta taakseni sattui osumaan eräs ilmeisesti itseään vähän hienompana pitänyt suomalaisfrouva, joka kovalla äänellä kälätti vierustovereilleen monta tuntia (!) kaikista murheista, mitä oli lomallaan kokenut. Hotellihuoneen keittiössä oli kahvinkeitin ja leivänpaahdin olleet hänen mielestään aivan väärässä järjestyksessä, sänky ja tyynyt olivat erilaisia ja huonompia kuin kotona jne. samaa rataa oikeasti monta tuntia. No justiisa. Teki mieli nousta sanomaan sille harpulle, että nyt sä akka kuule lennät ihan oikeaan suuntaan. Toisin kuin minä. ;D

« Viimeksi muokattu: 25.01.08 - klo:21:04 kirjoittanut Seppo_69 »

Poissa Bebeto

• Forum Admin
« Vastaus #28 : 25.01.08 - klo:22:15 »
Lainaus
Kyllä siellä bussit kulkevat aikataulun mukaan - toisin kuin täällä
Kyllähän bussit ihan hyvin kulkevat aikataulussaan, toisin kuin VR:n junat. Ja niitä busseja kelpaa ajaa kun AKT neuvotteli Tehyäkin paremmat palkankorotukset.  :D

Tupakoisijoita toki yritetään sortaa minkä ehditään. Tällä viikolla me savuttelijat saimme kuitenkin yhden erävoiton kun korkein oikeus totesi, ettei asunto-osakeyhtiö voi kieltää parveketupakointia.
« Viimeksi muokattu: 25.01.08 - klo:22:16 kirjoittanut bebeto »

Poissa Seppo_69

• Kunniajäsen
  • Forza Member
« Vastaus #29 : 25.01.08 - klo:23:12 »
Ja ne Finnairin koneet vasta eivät missään aikataulussaan kuljekaan enää, toisin kuin vielä joku vuosi sitten, kun Finski oli maailman täsmällisin lentoyhtiö. Nythän ne on samanlainen vitsi kuin ennen vanhaan Italian junat: Italiassa oli lentävä lause, että junien aikatauluja painetaan vain siksi, että niistä voi lukea, kuinka paljon junat ovat myöhässä! :) Ei ne aikataulut sitä kertoneet, koska ne junat lähtee, vain sen koska niiden olisi pitänyt lähteä. ;D Ne saattoi olla aika paljonkin myöhässä; itse olen kerran matkustanut siellä junalla, joka oli vuorokauden myöhässä, mutta ei siinä mitään. Perille päästiin kuitenkin. Kun mä kysyin, millä junalla mä menin, konnari sanoi, että tää juna on se, jonka piti lähteä eilen tähän aikaan. Sit mä kysyin jatkokysymyksen, et koskahan sitte se tän päivän juna tähän aikaan saattaa mennä, niin sitä ei vielä tiedetty.

Erittäin hienoa, että sopimusyhteiskunta toimi kerrankin normaalisti, se on kaikkien etu se.

Mutta tosiaan se pääasia mulla oli, että miksi meitä pienen, mutta urhean pohjoisen kansan ihmisiä raskautetaan aina vain pikkumaisemmilla ja turhemmilla säännöillä? Voisko oikeasti kansanedustajat edes joskus kertoa meille jotain hyviä uutisia? Jos niitä ei ole, kertoisivat sitten vaikka mehukkaita vitsejä! Nyt ne tuntuu kyllä elämästä erittäin pahasti vieraantuneilta, aivan siis mielisairaalakamalta, kun mikään ei ole hyvin, lisää määräyksiä, sanktioita, sääntöjä, rangaistuksia. Mä heittäisin koko paskaväen Ämmässuon kaatopaikalle, niin ihmisten hyvinvointi lisääntyisi paljon ja nopeasti.

Elämässä on kuitenkin todella paljon hyvää ja kaunistakin. Jos sitä muistettais joskus korostaa, niin pahoinvointikin ehkä vähenis. Sen pienen hetkisen kun täällä ollaan, niin pieni ilonpilke ja kevyempi ote yleensäkin silloin tällöin tekis hyvää. Kun kerran moni perusjuttu on hyvällä mallilla, niin oltais iloisia edes siitä, ja kehuttais ja kannustettais toisiamme, kun sitä ei aina huomaa tehdä, varsinkaan kun ikkunasta ulos katsoo. Just ku meidän ilmastokin on todella erittäin tyly ja raskas, niin sitä suuremmalla syyllä niitä positiivisia aiheita haettais sit jostain muualta. Mutta tämä tie on aivan tuhoontuomittu, missä nyt mennään. Pahoinvointi lisääntyy eikä vähene.

Esim. nyt sitten Espanjassa ihmiset elää ja antaa toistenkin elää. Täällä sitä ei osata ja pelkään, ettei ikinä opitakaan. Mikä niin on sanonut, että meidän pitäis kantaa esi-isien, vanhempien, omia ja lasten murheita hartiat kyyryssä kehdosta hautaan asti? Missä kohtaa se elämä silloin eletään? Se menee monelta ohi murehtiessa ja tää suomalainen systeemi kyllä takaa sen, että niitä hartioita lyödään entistä enemmän lyttyyn. Täydellisen kielteistä, mielisairasta ja rikollista, ihmiselämälle hyvin vierasta touhua tää paskajunttilan meininki. Täällä on vaikea olla positiivinen. Se olisi jo poikkeuksellista kansalaisurheutta. :D