Kirjoittaja Aihe: Su 5.10 Klubi - TPS klo 18:30, alisuorittajat kokoontuvat  (Luettu 3915 kertaa)

Poissa Bebeto

• Forum Admin
Vs: Su 5.10 Klubi - TPS klo 18:30, alisuorittajat kokoontuvat
« Vastaus #45 : 07.10.08 - klo:20:06 »
Miten toimis radio mainokset, mainostavat ainkain kovasti, että on edullista mainontaa? Eikö Klubin kohderyhmään sopis esim. Radio Helsinki? Mainos vois alkaa vaikka: "Taas kansa täyttää kentän katsomon!" sitten joku julkisestikin klubifani vetäis rönsilemättä tyyliin: "Torstaina Töölössä kärkikamppailu Turun Interiä vastaan. Liput Klubin nettisivuilta." Biisi jatkuu "Voit ääntäs käyttää tää meidän matsi on!"
Kelpaisko Vesku Loiri tuoksi puhujaksi?
Syntyperäinen stadilainen, tunnettu ääni ja Klubin ex-pelaaja.  :ylos:

Poissa Seppo_69

• Kunniajäsen
  • Forza Member
  • Ja mitään en ole ottanut!
« Vastaus #46 : 07.10.08 - klo:20:13 »
Mä oon nähny Loiron Klubin maalissa Mestikassa joskus silloin...no, aika kauan sitten. Kai se 60-lukua oli.
Muitakin Klubihenkisiä julkkiksia löytyy, mm. Eino Grön. Jos se sattuis käymään sieltä Floridasta Stadissa, voisivat Veskun kanssa vaikka kimppaan laulaa sen radiomainoksessa. Tai sitten olis molemmilta oma versio, vaihtelun vuoksi. Ja joku kolmaskin, ja neljäs jne.
Things could be worse, Klubi could be Honka!

Poissa JR

• /_H_/_J_/_K_/
« Vastaus #47 : 07.10.08 - klo:20:30 »
Tai sit joku vois joskus äänittää, kun kannattajat laulavat. Kyseinen biisi on välillä irronnut ihan kohtalaisen hyvin, kun kannattajia on ollut paljon paikalla.

Poissa Seppo_69

• Kunniajäsen
  • Forza Member
  • Ja mitään en ole ottanut!
« Vastaus #48 : 07.10.08 - klo:20:43 »
Se vois olla yks, oma versionsa. Tosin, miten se saatais menemään edes lähelle sinne päin ku pitäis, eikä ihan törkeesti nuotin vierestä??? Toisaalta, nehän voiski ainaki osa niistä olla just semmosia huumoripläjäyksiä eikä mitään iltahartauksia. :-\ Ja kyllähän nykypäivän tekniikalla ihmeitä tehdään editoimalla.

Markkukin vois jossain pätkässä soittaa sen trumpetilla tai olla ainakin taustalla. Onhan Retuperän VPK:kin olemassa, pakkoks sitä on niin tosissaan ottaa? Tommoset luokkaa 30 sekan mainokset ei olis tosiaan kalliitakaan radiossa.
« Viimeksi muokattu: 07.10.08 - klo:20:50 kirjoittanut Seppo_69 »
Things could be worse, Klubi could be Honka!

Poissa Kyugi

• Forza Member
« Vastaus #49 : 07.10.08 - klo:21:49 »
Mun idea, Loiri valittu.  :forza:
Melko käsittämättömän määrän olin saanut typoja aikaiseksi tuohon päivän tajunnan virtaan..
Kun tuoli kaatuu alta, löytyy ihminen lattialta.

Poissa Samba

• Forza Member
  • Suomessa on vain yksi jalkapalloseura
« Vastaus #50 : 07.10.08 - klo:22:10 »
Markkukin vois jossain pätkässä soittaa sen trumpetilla tai olla ainakin taustalla. Onhan Retuperän VPK:kin olemassa, pakkoks sitä on niin tosissaan ottaa? Tommoset luokkaa 30 sekan mainokset ei olis tosiaan kalliitakaan radiossa.
NRJ:llä taitaa maksaa 360€ (muistaakseni/tietääkseni) 4xtunnissa soiva 20sekunnin mainosspotti, eli ei tosiaankaan pahan hintaista. Tuskin se muillakaan hirveästi kalliimpaa on.
"Tarkoitushan on olla pelissä parempi, eli tehdä enemmän maaleja."

Poissa jopa

• Forza Member
« Vastaus #51 : 08.10.08 - klo:05:57 »
Mä oon nähny Loiron Klubin maalissa Mestikassa joskus silloin...no, aika kauan sitten. Kai se 60-lukua oli.

Ns. urbaanilegenda Loirin Mestispeli. Cupissa mm. on pelannut, ja kv. yst. ottelussa puolalaisjoukkuetta vastaan.

Poissa Janne#1

• Forza Member
« Vastaus #52 : 08.10.08 - klo:09:11 »

Ns. urbaanilegenda Loirin Mestispeli. Cupissa mm. on pelannut, ja kv. yst. ottelussa puolalaisjoukkuetta vastaan.

Ja lisäksi vielä UEFA-cupissa Wisla Krakovaa vastaan.

Poissa Bebeto

• Forum Admin
« Vastaus #53 : 08.10.08 - klo:09:23 »

Ja lisäksi vielä UEFA-cupissa Wisla Krakovaa vastaan.
Cup voittajien cupissa 1967, jossa Klubi putosi polskeille yhteistuloksella 1-8. (1-4 ja 0-4)

Poissa jopa

• Forza Member
« Vastaus #54 : 08.10.08 - klo:12:36 »
[Ja lisäksi vielä UEFA-cupissa Wisla Krakovaa vastaan.

Tämäkin mulle urbaanilegendasarjaa Loirin HJK-peleistä. En kyllä ole varma. Faktaa jossain? Eurocupit kyllä löytynee kirjallisuudesta / webistä.

Poissa jopa

• Forza Member
« Vastaus #55 : 08.10.08 - klo:17:07 »
Löytyi HJK - Wisla Krakow CWC, Klubin maalissa:

Kotona 20.09.1967 Leo Ristlakki (30. Paavo Heinonen)
Vieraissa 04.10.1967 Paavo Heinonen

Poissa Janne#1

• Forza Member
« Vastaus #56 : 08.10.08 - klo:17:20 »
Löytyi HJK - Wisla Krakow CWC, Klubin maalissa:

Kotona 20.09.1967 Leo Ristlakki (30. Paavo Heinonen)
Vieraissa 04.10.1967 Paavo Heinonen

Ok, uskotaan. Tästä vain oli jossain iltapäiväroskassa viime viikolla juttua, kun käsiteltiin Loirin pitkää taiteilijan uraa. Siinä vain oli maininta, että näin olisi ollut. Sanamuoto vain oli sellainen, että ehkä kirjoittaja tai Vesku itse ei asiaa täysin vahvistanut.

Poissa Ollie_

• Forza Member
« Vastaus #57 : 12.11.08 - klo:23:25 »
Asiasta kukkaruukkuun, käydessäni menneitä kausia läpi Klubin sivuilta löytyykin Loirin muisteluita 3,5 vuotta sitten:

http://www.hjk.fi/uutiset/arkisto.php?hae=1338

Klubin sivujen uutisarkisto on muuten käsittämättömän laaja, sieltähän löytyy uutisia vaikka millä mitalla aina vuodesta 2002 alkaen. Jos jollain ois aikaa, vaivaa ja halua niin noistahan sais vaikka kirjan painettua...