Paljon pahempi ja julmempi verilöyly koettiin keväällä 1918 Suomessa, kun Mannerheim teloitti ja tapatutti 20 000 köyhälistön edustajaa. Syykin oli sama kuin serbeillä: itsenäisyyden "kunniakas" puolustaminen.
Siinäpä sinulle kansanmurhaa kerrakseen...
Voitko Kinky kertoa, kuinka monta ihmistä nuo punakaartilaiset murhasivat? Ei sua taida kiinnostaa se. Jos laillinen, demokraattisesti valittu esivalta ja yhteiskuntajärjestys joutuu uhatuksi, sillä on oikeus puolustautua, niin punakapinaa kuin kaikkia muitakin kapinoita vastaan. Se puolustautui myös äärioikeistolaista Lapuan liikettäkin vastaan, muista se! Ja hyvä, että puolustautui! Näin yleensä kaikki muutkin ovat vastaavassa tilanteessa toimineet. Sun puheet Mannerheimista "köyhälistön tapattajana" ovat Itkumuurin juttujen tasoa. Herää jo itse vähän, ja mieti kuka teloitti ketä. Ja miksi.
Ei mikään ääriliike - mistä suunnasta tahansa - ole ihmisille koskaan mitään hyvää aikaansaanut.
Ajatusleikkinä voidaan miettiä, jos punaiset olisivat voittaneet sodan. Suomi olisi 101-% varmuudella liittynyt "vapaaehtoisesti" neuvostokansojen iloiseen perheyhteisöön. Nyt olisimme samassa tilanteessa kuin Viro. Sekö sua miellyttäis?
Musta tuntuu, että sä et nyt oikein tiedä itsekään, mitä sä haluaisit. Kommunistihallinto Neuvostoliiton ikeessä ja satelliittina oli aivan hilkulla toteutua. Sekö olis ollut meille hyvä? Toisaalta, kun sitä ei tullut, niin tämäkin on sinusta huono systeemi. Onko joku, mikä olisi hyvä? Suomi nyt on yksi maailman vauraimpia maita ja antanut köyhillekin mahdollisuuden opiskella. Moni muu asia täällä kyllä mättää minusta, mutta kyllähän täällä hengissä säilyy jotenkin.
Voisitko lopettaa narinasi siitä, mitä Suomen pitäisi tehdä sinun puolestasi ja keskittyä siihen, mitä itse voisit tehdä Suomen puolesta. Minäkin kritisoin tätä systeemiä usein ja paljon, mutta olen kyllä maksanut ihan jonkin verran verojakin. Kyllä maksajalla pitää olla joku oikeus sanoa asioista jotakin. Mitä jos nää koko lystin ja hela hoidon maksajat oikeasti kyllästyvät kohta, mikä ei ole kaukaa haettu skenaario? Suomessa tuntuu välistä siltä, että kaikkien muiden mielipiteet ovat tärkeämpiä. Mutta jos ne maksajat saavat joku päivä tarpeekseen, niin mistäs löydät uudet maksajat tilalle? Maahanmuuttajistako? Välillä ja aika usein vaikuttaa siltä, että Suomessa rahojen käytöstä päättävät ne, jotka eivät koskaan ole tehneet oikeata työtä ollenkaan, vain politikoineet. Eli siis roskaväki.
Ei mulle ole kovin kaukaa haettu ajatus, että lopetan ikuisten opiskelijoiden ja eräiden maahanmuuttajaryhmien ruokkimisen lompakostani. Voin ajatella itsekkäämminkin, johan niitä veroja on koko elämä maksettu. Jos alkaisinkin nauttia niistä rahoistani ihan kuule itse? Silloin ainakin sulla olis vähän vähemmän ja mulla vähän enemmän. Jokaiselle ansionsa mukaan. Italialainen sananlasku sanoo:
Chi non lavora, non mangia. Eli joka ei tee työtä, ei syö. Hyvin sanottu, mutta ei pidä paikkaansa Suomessa. Täällä nyt ei moni muukaan asia pidä paikkaansa.