Edelliseen liittyen: voiko vitutukseen kuolla? Tätä on usein kysytty ja voin vastata, että aivan varmasti voi. Se on ihan saletisti yksi suurimmista ennenaikaisen kuoleman aiheuttajista. Sitä on väitetty esim. tupakastakin, mutta mitalilla on kaksi puolta. Toisten elinikää se ehkä lyhentää, toisten pidentää, sanoi Kansanterveyslaitos mitä tahansa. Mutta se nyt on niin pihalla kaikesta muutenkin, että minä olen alkanut nimittää sitä nimellä Kansanmurhalaitos. Kumpaan kuolee enemmän, vitutukseen vai tupakkaan? Ei ne tiedä sitä ja vaikka tietäis, eivät kerro. Todennäköisesti vitutukseen menehtyy monia kymmeniä kertoja enemmän kuin tupakkaan.
En mäkään usko, että tupakka olisi mikään terveysvaikutteinen aine, mutta jotain iloa se tarjoaa, koska sitä käytetään.Toisille se on niitä harvoja keinoja ja nautintoaineita, jolla jaksaa edes omat päivänsä loppuun asti taapertaa, kun muutakaan kovin kivaa ei elämässä ole. Eli siis lisäävät elinpäiviä joidenkin kohdalla.
Suomen Kansanmurhalaitos ja kaikkien terveysterroristien ja -fasistien ylipappi Pekka Puska on meille aina saarnannut tupakan pahuudesta. Eduskunta on näköjään ottanut ja uskonut vanhaa, mutta tässä tapauksessa ei kovin viisasta miestä. Mitä enemmän kieltoja, sitä terveempi kansa, luullaan.
Kansanmurhalaitos oli aivan pihalla esim. sikaflunssarokotteesta. Se hoki, että kaikkien kannattaa se ottaa. Itse jätin väliin, koska olen laiska innostumaan tommosista enkä ollut riskiryhmien etunenässä. Avopuolisoni jätti myös ottamatta, koska on alan ammattilainen ja kuuli kentältä erittäin paljon negatiivista sen rokotteen sivuvaikutuksista. Meillehän otettiin kaikkein halvinta ylijäämäroskarokotetta, joka ei muualle kelvannut. Savossa sitä jonotettiin yli 20:n asteen pakkasessa verissä päin, mutta sellaista elämä on. Sitten alkoi tulla niitä lasten narkolepsiatapauksia, jotka yritettiin lakaista maton alle, tietysti, koska Suomessa ollaan. Eli Kansan"terveys"laitoksen rokote aiheutti monille elinikäisen taudin, josta ei voi parantua.
Sitten oli tämä suuri rasvakeskustelu. A-studiossa oli kuultavana kaikki uusimmat, puolueettomat, monikansainvälisten tutkimusten tuloksia kertovat lääkärit ja mm. verisuonikirurgi. Toisella puolella oli Kansanmurhalaitos, joka lähetti sinne kakkosmiehensä, koska Puska ei uskaltanut menettää kasvojaan. Meille on siis kymmeniä vuosia opetettu täysin vääriä käsityksiä eri rasvoista ja niiden haitoista tai terveysvaikutuksista. Kansanmurhalaitoksen kakkosmies jokelteli hämillään niitä vanhoja uskomuksia, joiden perusteella suositukset ovat. Eikä uskonut mitään näistä uusista. Katsoja sai sitten valita, kumpaa uskoo. No jos ei ole varma, voi lähteä siitä, että Valtio valehtelee aina. Kepu pettää aina, mutta Suomen valtio ihan aina. Jos joku asia on varma, silloin se on aivan varma.
Suomalaisille valehtelu ei ole tosin mikään uutuustuote, vaan selkeä jatkumo. Minun nuoruudessa opetettiin koulussakin, että sota on rauhaa, musta on valkoista ja ystävät ovat vihollisia. Kekkonen käski kertoa niin. Kukaan ei uskonut, mutta leikittiin niin. Ja saatiin pysyvä vamma sieluun. Mutta että vielä tänä päivänäkin meille valehdellaan, on huonompi asia se.