Kirjoittaja Aihe: Hienoja asioita  (Luettu 124700 kertaa)

Poissa JM-07

• Forum Admin
  • My Lucky Number ** 7 **
Re: Hienoja asioita
« Vastaus #60 : 07.02.08 - klo:23:21 »
Lainaus
Jos koette, että kannattajan silmissä oli helppokausi niin olette väärässä. Joka ilta tuntui aina raskaamalta. Ilonhetket MyPa 5-0 himassa ja Aalborg 2-1 himassa. Onneksi kaikki on menossa hyvään suuntaan kohti.

Eikä saa unohtaa TPS-HJK vierasmatsia! Artsin pettymysten lista oli myös vaikuttava. Siinä melkein jää kasvihuoneilmiö toiseksi. Onneksi jäät sulaa kohta halleistakin, kun aletaan tosissaan säästämään energiaa. Ja ruoho taas kasvaa entistä paremmin (topikkiin -> hienoja asioita)...
# 7 * * Jere Sr * * Suomen parhaat syötöt, HJK 1999-2003

Poissa Markku

• Forum Admin
« Vastaus #61 : 08.02.08 - klo:17:06 »
Lainaus
älä poika hikeenny
Nure, yhdellä nicillä tällaiset henkilökohtaisuudet...

Poissa Markku

• Forum Admin
« Vastaus #62 : 08.02.08 - klo:17:26 »
Lainaus
Kannattaa varmaan jalkapalloaiheiselle fuurumille spämmätä jostai raimo helmisestä kuka vittu missä pelaa jne?

Lainaus
Huomenna pääsee hiihtämään  [smiley=thumbup.gif] [smiley=thumbup.gif] [smiley=thumbup.gif]

Eiköhän jääkiekolla ole jalkapallon kanssa sittenkin vähän enemmän tekemistä kuin hiihdolla... ::)

Ja tämä nyt on kuitenkin Muut asiat -alue, jolla ei otsikkonsa mukaisesti pitäisikään puhua jalkapallosta.

Mitä tulee Raipeen, niin vaikka en mikään suuri kiekkofani olekaan, niin kyllä minä ainakin mielelläni nostan hattua miehelle, joka on pelannut lajiaan ammattilaisena 26 vuotta  - jos nyt Wikipedian tietoon on luottaminen, että ammattilaisura alkoi vuonna 1982, jolloin hän on toisaalta ollut vasta B-junnu. No, joka tapauksessa ainakin eniten A-maaotteluja maailmassa pelannut jääkiekkoilija. Ja pelannut jos ei ihan niin ainakin melkein niin kauan kuin minä jääkiekkopelaajia muistan.

Nure

• Vieras
« Vastaus #63 : 08.02.08 - klo:17:27 »
Lainaus
Lainaus
älä poika hikeenny
Nure, yhdellä nicillä tällaiset henkilökohtaisuudet...

Nyt en tainut oikein ymmärtää tätä. Yhdellä nicillähän täällä ollaan koko ajan oltu
« Viimeksi muokattu: 08.02.08 - klo:17:27 kirjoittanut Nure »

Poissa Markku

• Forum Admin
« Vastaus #64 : 08.02.08 - klo:21:09 »
Niinpä niin...  ::)
Mitähän Manc tästä tuumii?
« Viimeksi muokattu: 08.02.08 - klo:21:20 kirjoittanut Markku »

Nure

• Vieras
« Vastaus #65 : 08.02.08 - klo:22:23 »
Älä viitti oikeesti naurattaa Markku, jos oikein tajusin tuosta viestistäsi, niin luulet nähtävästi että käytän kahta nickiä tällä foorumilla. Älä unta näe, miksi ihmeessä tekisin niin?  >:( Manc varmasti ihmettelee tätä tällä hetkellä kovasti.
« Viimeksi muokattu: 08.02.08 - klo:22:24 kirjoittanut Nure »

Poissa Markku

• Forum Admin
« Vastaus #66 : 08.02.08 - klo:22:38 »
Lainaus
Älä unta näe, miksi ihmeessä tekisin niin?
Motiiveja on helppo löytää enemmänkin kuin yksi.

[color=#00338][size=11]>:( Manc varmasti ihmettelee tätä tällä hetkellä kovasti.[/size][/color]

En usko juuri tällä hetkellä, olisi varmasti jo ilmaissut ihmetyksensä. Ei ole vielä tainnut lukea.

Nure

• Vieras
« Vastaus #67 : 08.02.08 - klo:22:57 »
Lainaus
Lainaus
Älä unta näe, miksi ihmeessä tekisin niin?
Motiiveja on helppo löytää enemmänkin kuin yksi.

[color=#00338][size=11]>:( Manc varmasti ihmettelee tätä tällä hetkellä kovasti.[/size][/color]

En usko juuri tällä hetkellä, olisi varmasti jo ilmaissut ihmetyksensä. Ei ole vielä tainnut lukea.

Ja ei varmaan tarvikkaan lukea tai nähdä, koko keskustelu on mennyt muutenkin aikamoiseen "paskan" puhumiseen  ;)
« Viimeksi muokattu: 08.02.08 - klo:22:58 kirjoittanut Nure »

Poissa Hagish

• Forza Member
« Vastaus #68 : 09.02.08 - klo:03:17 »
Mitä hiton tekemist täl kaikel on paasaamisel on siinä et tääl iloitaan siit et suomi voittaa. Hittojako sil on välii mikä laji on kyseessä. Eikö topickin idea oo just siinä et iloitaan elämän pienist asioista. Itte tykkään myöskin kendosta. Ei täs jaksa kattoo aina tätä "mä oon fudisfani mä en seuraa lätkää" jankkausta. Hienoa on et suomi pärjää jossain lajis ja et meillä siinä "marginaalilajis" on sellanen legenda kun Raimo Helminen. Aion itse katsoa tänään kun Suomi pelaa ryssiä vastaan.

PS. Jalkapallo on maailman hienoin laji.

Edit: Vaihdettu pari kirosanaa... ::)
« Viimeksi muokattu: 09.02.08 - klo:07:01 kirjoittanut Hagish »

Poissa Seppo_69

• Kunniajäsen
  • Forza Member
  • Ja mitään en ole ottanut!
« Vastaus #69 : 12.02.08 - klo:15:44 »
Oottakos kuullu: syyskuun 9. saapuu Töölön Jalkapallostadionille musisoimaan itse R.E.M.! Ameriikasta asti tulevat. Ja ihan komiasti soitteloovat, notta Ristus!

Eikä mene edes nurmi rullalle, koska sitä ei ole. ;) (Tässä otsikossahan piti käsitellä "hienoja asioita").
Things could be worse, Klubi could be Honka!

Poissa JM-07

• Forum Admin
« Vastaus #70 : 12.02.08 - klo:18:57 »
Toivottavasti näitä Ameriikan tulisia tulisi lisää...

Poissa Seppo_69

• Kunniajäsen
  • Forza Member
« Vastaus #71 : 12.02.08 - klo:19:01 »
Ketäs meinaat niillä? Mieluummin mä remmiä kuuntelen ku jotain esim. Hillary Clintonia. ::)
« Viimeksi muokattu: 12.02.08 - klo:19:10 kirjoittanut Seppo_69 »

Poissa JM-07

• Forum Admin
« Vastaus #72 : 12.02.08 - klo:19:35 »
Lainaus
Ketäs meinaat niillä? Mieluummin mä remmiä kuuntelen ku jotain esim. Hillary Clintonia. ::)

Sama täällä. No jotain syvän etelän kokoonpanoja. Ei tartte välttämättä olla ihan viimestä huutoakaan. Mä en tosta perusrockista niin piittaa, mutta jos kitaroita ja puhaltimia lyödään samaan aikaan lavalle tarpeeksi ja kunnon percussiot antaa pontta beattiin niin... 8-)

No jos joku nimi pitää antaa niin Lynyrd Skynyrdistä oon aina tykännyt ja sitten tietysti nämä perinteiset 50-luvun rock´n roll -miehet, etunenässä Buddy Holly, Eddie Cochran ja tietysti kuningas itse. Myös Carl Perkinsiä ja Johnny Burnettea kelpaa kuunnella. Näitä tuskin koskaan kuitenkaan Finskillä nähdään, sen enempää kuin Hillaryakaan.

Myös Streikkarit ja Crazy Cavan kelpaa ja kotimaisista tietysti Hurriganes, Francine sekä Freddie Falcon (RIP). Näillä tietysti yhteys syvään etelään on jo hieman ohuempi.

Poissa Seppo_69

• Kunniajäsen
  • Forza Member
« Vastaus #73 : 12.02.08 - klo:19:42 »
Kitaroita ja puhaltimia ja kunnon percussionia? Ettet muuten vaan satunnu tykkäämään Blood, Sweat & Tearsista? Ne oli aikoja ne... :) Sitä surutonta nuoruusaikaa... ::)
« Viimeksi muokattu: 12.02.08 - klo:19:54 kirjoittanut Seppo_69 »

Poissa JM-07

• Forum Admin
« Vastaus #74 : 12.02.08 - klo:20:45 »
Tulihan tuotakin kuunneltua.  :D