Eipä nyt varsinaisesti niin hieno asia ole, mutta laitetaan tänne:
Eli tänään tuossa aamulla 4:n maissa heräilin perinteisesti, kun yövuorosta koitan muuttaa unirytmiä takaisin päivään sopivaksi. Nukahtunut olin tuossa 2:n maissa, eli yöunia kertyi jopa ihanteelliset 2 tuntia. Tuosa 7:n maissa sitten kun olin saanut aamun Hesarin (jossa ei muuten tälläkään kertaan ollut mitään sisätöä...) luettua päätin mennä takaisin nukkumaan vielä pariksi tunniksi. Laitoin kellon herättämään tuohon yhdeksäksi ajatuksella, että silloin sitten syön kunnolla aamiaista (puuroa, ruisleipää, tomaatin, jotain hedelmiä, tuoremehua, maitoa ja teetä) jonka jälkeen menen suihkuun ja lähden kaupungille ostamaan lounasta ja sieltä palattuani lähdenkin sitten lenkille. Lenkin jälkeen suihku, lounas, janoiseen yhdelle Weihenstephanerille ja selaamaan iltapäivälehtiä ja sieltä sitten Taliin katsomaan matsia. Matsin jälkeen kotiin syömään ja sen jälkeen loppuilta sitten laatuaikaa yhdessä tyttöni kanssa. Kuullostaa ihan hyvältä perjantaillalta vai mitä? :-?
Noh, todellisuudessahan tämä kuvio meni näin: Menen sänkyyn 5 vaille 7, 4 yli 7 puhelimeni soi ja firmasta kysellään: "Jokos oot alottanu työt kohteessa xxx?" - "No enpäs ole, eikä mulla sielä kyllä vuoroakaan ole". - "Meikäläisen rosteri kyllä sanoo, että sun sielä pitäs olla..." - "Mitä vittua, ootas". Kaivoin työvuorolistani käsiini ja katsoin "perjantai 18.01. kohdan, tyhjäähän se näytti, eli vapaapäivä pitäisi olla. "Joo, kyl tänne on merkattu tää päivä vapaaks" - "Jaa, ja mullaku lukee täällä, että alottaa vuoron kello 07:00" Tässä kohtaa epäilykseni heräsi, että kyse ei olekkaan päivystäjän mokasta, vaan siitä, että työvuoro listoja on muuteltu, eikä minulle oltu (jälleen kerran) lähetetty päivitettyä listaa. Kysäisin siinä sitten, että mille päivälle uusin rosterin (työaikakirjanpito yms ohjelmisto) versio merkattu. "18.12." - "Jaa jaa, vittujako tässä, mun versio on merkitty päivälle 16.12" - "Ovat siis *** menneet taas muuttamaan vuoroja eikä vaan ole jaksanu suorittavalle portaalle kertoa" - "No niin vittu ovat menneet tekemään, eikä ole vasta ku 3. kerta vuoden sisään. Kai mä sinne tästä sitten lähen." - "Joo, soittele sitten ku oot siellä." -"Mä teen näin."
Niin, eli töissä sitten olen ja meni suunnitelmat hipposen uusiks tän päivän osalta. Olen ollut täällä sitten tuossa puol 8 eteenpäin ja tulen olemaan aina tuonne 18:30 saakka. Ja voi muuten olla, että illan suunnitelma muuttuu tyttöystävän kanssa olemisesta tuopin kanssa olemiseksi. Ja se siitä uuden vuoden päätöksestä, että vedän naamat vain kerran kuussa (ei koske vierasotteluita ja ulkomaanmatkoja joilla on poikkeuslupa dokata).
Hagish, miten olikos teillä sielä G4S:lla työpaikkoja avoinna Helsingin keskustassa/lähialueella?
E: Typoja yms..