Tässä kohtaa kannattaa konsultoida Klubin parin kolmen, neljän vuoden takaista myyntipäällikköä. Hän loihe sen pahamaineisen "urkintalomakkeen", sillä perusteella, että jäsenille voidaan suoramarkkinoida erilaisia etuja, tarjouksia jne. Otin siitä aikamoisen pultin, koska kumpikin meistä tiesi, mikä oli oikea totuus. Mutta toinen ei myöntänyt sitä. Samalla kertaa hän tiesi myös siitä, että eteläpäätyyn oli tulossa Forzasta erillinen kannattajaporukka (sakilaiset). Siitä hän heitti täyttä soppaa silmille Forzan ja Klubin palaverissa. Tosin Forzankin hallituksesta eräät jo sen tiesivät samassa istunnossa. Mutta eivät kertoneet.
TimoN oli tarkkana tietosuojalain määräyksistä ja hyvä niin. Eli vain ne, jotka suostuivat antamaan henkilötietonsa itse varta vasten Klubille, tekivät sen omasta vapaasta tahdostaan ja siinä laajuudessa kuin halusivat. Myyntipäällikkö olisi mielellään halunnut vähän enemmänkin eli täyttä jäsenrekisteriä, mitä hänelle ei tietenkään annettu. Ja kun sitten vähän myöhemmin (ikään kuin muina miehinä) kysyin, että koska niitä erikoistarjouksia ja muita etuja rupeaa sitten satamaan Forzan jäsenille, jotka olivat suunnilleen kengännumeronsakin kertoneet Sukkahousulle, niin vastaus oli, että ei niitä tule. Hän oli niin vihainen minulle siitä, että me Forzassa olimme kyseenalaistaneet hänen tarkoitusperänsä, että pyörsi koko alkuperäisen perustelunsa. Voihan olla ja taisikin olla, että ne perustelut olivatkin puuta heinää. Kyllä muutamankin "keskustelun" jälkeen olisi tehnyt mieli huutaa loppukaneetiksi, että: "HAISTA V*TTU!", mutta kotikasvatus ei sallinut niin tehdä.
Silloin totesin (ja oli siinä monta muutakin asiaa välissä, joista ei pitäisi kertoa), että ei ole enää kovin mukavaa koko suhde Forzan ja Klubin toimiston kesken. Silloin mulla lakkasi seisomasta sen suhteen, mutta onneksi stondis on palautunut pikku hiljaa ennalleen, että edes joskus harvoin.
Sen neuvon sanoisin, että koskaan, ei ikinä pidä edes aloittaa keskustella lattiatason juoksupojan kanssa mistään asioista, ehkä säästä voi rupatella. Aina on syytä puhua hänen esimiestensä kanssa. Tuossakaan ei olisi ollut ongelmia, jos olisi kategorisesti sivuutettu koko pöhkö ja tehty kuten aina ennenkin. Tulos olisi ollut huomattavasti parempi kaikkien mielestä.