Kirjoittaja Aihe: Hienoja asioita  (Luettu 124006 kertaa)

Poissa Vellu

• Forum Admin
Vs: Hienoja asioita
« Vastaus #420 : 11.11.08 - klo:12:12 »
juu, kivasti on näistä meidän hääjärjestelyistä on kiitossanoja kuulunut. hyvä porukkahan meitä oli paikalla, yli 80 henkeä. ja erinomaisen hyvin oli tuo uusi lankomies, Chef Pepe, hoitanut taas ruokapuolen. jos jotakuta jäi Pepen safkat himoittamaan, voi poiketa Kilossa tuolla Pepen lounasravintolassa, www.carte.fi.
tuollaiset websivutkin tuli taaannoin duunattua. 

Poissa Anja

• Forza Member
« Vastaus #421 : 11.11.08 - klo:14:09 »
Chef Pepe, hoitanut taas ruokapuolen. jos jotakuta jäi Pepen safkat himoittamaan, voi poiketa Kilossa tuolla Pepen lounasravintolassa, www.carte.fi.
:) Lounasravintolassa on käyty muutamia kertoja sekä pidetty siellä yksityistilaisuus.  :ylos:

Poissa Seppo_69

• Kunniajäsen
  • Forza Member
  • Ja mitään en ole ottanut!
« Vastaus #422 : 11.11.08 - klo:16:30 »
Onkos Forzan inssit samaa vai eri mieltä? :-\

Vaikken olekaan insinööri (vaan diplomi-insinööri) olen muuten samaa mieltä mutta asiaan tekee pienen lisämausteen valon taittuminen ilmassa, joka muuttaa tornien korkeutta hieman pienemmäksi.

Hyvä korkea-arvoinen DI Janne#1, en tietenkään tarkoittanut ketään vähätellä, vaan heitin haasteen yleensä insinööritieteitä opiskelleille, olivatpa sitten teknikoita, inssejä, tippainssejä tai muita Arkimedeksen ja Kopernikuksen henkisiä jälkeläisiä! :)

Ja sitten jos vielä viilataan, niin eikö Stadikan tornin eduksi pitäisi vielä lisätä sen korkeus merenpinnan tasosta? Lähin vertailukohdehan on Töölönlahti, joka lienee "merenpinnan taso" ja siihen verrattuna Torni on kyllä ehkä parisenkymmentä metriä ylempänä, pienen mäen päällä. Merenpinnan tasokin vaihtelee aika tavalla, mutta maastokarttojen korkeuskäyrä kai lähtee jostain keskiarvo- tai normaalitaso-olettamasta. Esim. jos Stadikan torni olisi tässä meidän pihalla, joka on yli 60 m merenpinnan tasosta, sen huippu kai silloin olisi yli 130 metrin korkeudessa? Vai olenko taas ymmärtänyt jotain väärin? Se nyt ei mikään suuri ihme olisi näin kauppatieteilijän horisontista... :-\
Things could be worse, Klubi could be Honka!

Nure

• Vieras
« Vastaus #423 : 12.11.08 - klo:22:35 »
Tottenham vie Samipoolia kotonaan 3-0 lukemin. Manusta lainalle lähtenyt Campbell iskenyt jo kaksi häkkiä. Sami ja muut pakit todella epävarmoja tänään, mitä siella oikein tapahtuu?  ;D

Spursin hienolle putkelle  :tuoppi:

Poissa Janne

• Forza Member
« Vastaus #424 : 13.11.08 - klo:21:23 »
Laitetaan vaikka tänne pieni kysymys.

Onko jollain tietoa/linkkiä/lähdettä, josta etsiä tietoa seurojen kannattajille suunnatusta markkinoinnista tai kannattajasälän markkinoinnista tai prosentteja esimerkkiseurojen myynneistä.
Pitäisi pari sivua kirjoitella aiheesta kouluun.

Poissa Seppo_69

• Kunniajäsen
  • Forza Member
« Vastaus #425 : 14.11.08 - klo:22:17 »
Tässä kohtaa kannattaa konsultoida Klubin parin kolmen, neljän vuoden takaista myyntipäällikköä. Hän loihe sen pahamaineisen "urkintalomakkeen", sillä perusteella, että jäsenille voidaan suoramarkkinoida erilaisia etuja, tarjouksia jne. Otin siitä aikamoisen pultin, koska kumpikin meistä tiesi, mikä oli oikea totuus. Mutta toinen ei myöntänyt sitä. Samalla kertaa hän tiesi myös siitä, että eteläpäätyyn oli tulossa Forzasta erillinen kannattajaporukka (sakilaiset). Siitä hän heitti täyttä soppaa silmille Forzan ja Klubin palaverissa. Tosin Forzankin hallituksesta eräät jo sen tiesivät samassa istunnossa. Mutta eivät kertoneet.

TimoN oli tarkkana tietosuojalain määräyksistä ja hyvä niin. Eli vain ne, jotka suostuivat antamaan henkilötietonsa itse varta vasten Klubille, tekivät sen omasta vapaasta tahdostaan ja siinä laajuudessa kuin halusivat. Myyntipäällikkö olisi mielellään halunnut vähän enemmänkin eli täyttä jäsenrekisteriä, mitä hänelle ei tietenkään annettu. Ja kun sitten vähän myöhemmin (ikään kuin muina miehinä) kysyin, että koska niitä erikoistarjouksia ja muita etuja rupeaa sitten satamaan Forzan jäsenille, jotka olivat suunnilleen kengännumeronsakin kertoneet Sukkahousulle, niin vastaus oli, että ei niitä tule. Hän oli niin vihainen minulle siitä, että me Forzassa olimme kyseenalaistaneet hänen tarkoitusperänsä, että pyörsi koko alkuperäisen perustelunsa. Voihan olla ja taisikin olla, että ne perustelut olivatkin puuta heinää. Kyllä muutamankin "keskustelun" jälkeen olisi tehnyt mieli huutaa loppukaneetiksi, että: "HAISTA V*TTU!", mutta kotikasvatus ei sallinut niin tehdä.

Silloin totesin (ja oli siinä monta muutakin asiaa välissä, joista ei pitäisi kertoa), että ei ole enää kovin mukavaa koko suhde Forzan ja Klubin toimiston kesken. Silloin mulla lakkasi seisomasta sen suhteen, mutta onneksi stondis on palautunut pikku hiljaa ennalleen, että edes joskus harvoin.

Sen neuvon sanoisin, että koskaan, ei ikinä pidä edes aloittaa keskustella lattiatason juoksupojan kanssa mistään asioista, ehkä säästä voi rupatella. Aina on syytä puhua hänen esimiestensä kanssa. Tuossakaan ei olisi ollut ongelmia, jos olisi kategorisesti sivuutettu koko pöhkö ja tehty kuten aina ennenkin. Tulos olisi ollut huomattavasti parempi kaikkien mielestä.
« Viimeksi muokattu: 14.11.08 - klo:22:50 kirjoittanut Seppo_69 »

Poissa JM-07

• Forum Admin
  • My Lucky Number ** 7 **
« Vastaus #426 : 14.11.08 - klo:22:20 »
Olihan tuosta se haitaksi jäänyt seuraamus, että Klubin logoa Forza ei enää "kaupallisesti" pääse hyödyntämään fanituotteissa...  :'(
# 7 * * Jere Sr * * Suomen parhaat syötöt, HJK 1999-2003

Poissa Bebeto

• Forum Admin
« Vastaus #427 : 14.11.08 - klo:22:44 »
Olihan tuosta se haitaksi jäänyt seuraamus, että Klubin logoa Forza ei enää "kaupallisesti" pääse hyödyntämään fanituotteissa...  :'(
Hmm. Asia pitäisi varmaan tarkistaa, sillä sukkanauhan sumplima Stadiumin ja Klubin yhteistyö fanituotteissa ei saanut oikein siipiä alleen. Toisaalta nyt jännitetään kuka on Klubin uusi myyntijohtaja. Sillä on Forzan kannalta ISO merkitys, monessakin asiassa.

Poissa Seppo_69

• Kunniajäsen
  • Forza Member
« Vastaus #428 : 14.11.08 - klo:22:49 »
Sekin perustelu oli kyllä niin koominen ja turhantärkeyden ilmentymä kuin olla ja voi. Sitä paitsi sekin on nyt poistunut. Onneksi saimme kusetettua myyntipäällikköä tilaamalla kunnon erän kaulahuiveja vanhalla Klubin logolla. Jumalauta, että se huusi mulle siitä. Sanoin, että nää tilattiin jo viime vuonna ennen sua, että ota iisisti vaan. Mutta ei ottanut. Mä kohautin hartioitani, että minkäs teet. Ne on jo.

Poissa Bebeto

• Forum Admin
« Vastaus #429 : 14.11.08 - klo:22:54 »
Sukkanauha on muuten nykyisin Forzan jäsen.  :ylos: :beer:

Poissa JM-07

• Forum Admin
  • My Lucky Number ** 7 **
« Vastaus #430 : 14.11.08 - klo:22:55 »
Hmm. Asia pitäisi varmaan tarkistaa, sillä sukkanauhan sumplima Stadiumin ja Klubin yhteistyö fanituotteissa ei saanut oikein siipiä alleen. Toisaalta nyt jännitetään kuka on Klubin uusi myyntijohtaja. Sillä on Forzan kannalta ISO merkitys, monessakin asiassa.

Joo, se on hyvä tarkistaa. Ainahan nuo vermeet, joihin logoa käytettäisiin, voi hyväksyttää etukäteen kun ovat vielä suunnittelupöydällä...
# 7 * * Jere Sr * * Suomen parhaat syötöt, HJK 1999-2003

Poissa Janne

• Forza Member
« Vastaus #431 : 14.11.08 - klo:23:03 »
Mistä muuten tämä kaunis nimitys tuolle hienolle nuorelle herralle?
« Viimeksi muokattu: 14.11.08 - klo:23:07 kirjoittanut Janne »

Poissa Seppo_69

• Kunniajäsen
  • Forza Member
« Vastaus #432 : 14.11.08 - klo:23:05 »

Eikä ole ISO merkitys, uskokaa jo. Merkitys ehkä, mutta ei mitään ratkaisevaa. Älkää toistako mun virhettäni. Mä olin aina tottunut liian hyväuskoisesti uskomaan ihmisistä pelkkää hyvää ja että he ovat rehellisiä. Uudellakin myyntijohtajalla on esimiehensä. Mun olis pitäny tehdä kaikki kuten aina ennenkin ja sillä hyvä, eikä päästää ketään sähläämään siihen väliin. Herrajumala, että se Sukkahousu oli mielestään VIISAS! Hän kertoi mulle, että he tuntevat fanikuviot ja koko Suomen futisscenen läpikotaisin jne. Hän piti minua, joka olin ollut alusta lähtien noin 10 vuotta kuvioissa, ihan hölmönä, vaikka itse oli nimitetty muutama kuukausi aikaisemmin. Mikä lie koulutuspohja sillä lie sitte? Akateeminen se ei voi olla, toisin kuin mulla. Sehän tässä harmittaakin, että joku hissipoika alkaa sössöttää asioista, joista ei ymmärrä mitään.

Poissa Bebeto

• Forum Admin
« Vastaus #433 : 14.11.08 - klo:23:08 »
Mistä muuten tämä kaunis nimitys tuolle hienolle miehelle?
Se on Klubin pukukopissa tehty ilmeisen väärä suomennos sanasta Sidensnöre? Sukkanauha on jäänyt kuitenkin elämään, pelaajien suusta kannattajille.

Poissa Janne

• Forza Member
« Vastaus #434 : 14.11.08 - klo:23:10 »
Mistä muuten tämä kaunis nimitys tuolle hienolle miehelle?
Se on Klubin pukukopissa tehty ilmeisen väärä suomennos sanasta Sidensnöre? Sukkanauha on jäänyt kuitenkin elämään, pelaajien suusta kannattajille.
Kaunista.Tosin se suora käännöskin olisi yhtä hemaiseva.