Kirjoittaja Aihe: Hienoja asioita  (Luettu 124033 kertaa)

Poissa Anja

• Forza Member
Vs: Hienoja asioita
« Vastaus #450 : 24.11.08 - klo:21:43 »
Onnellisesti kotona jo klo 14 matkattuamme 606 km Sotkamosta, mistä lähdimme lumiseen aamupimeään. Ei ollut ongelmia tien päällä ja olihan minulla hyvä kuski  :)

Poissa TeeJii

• Forza Member
    • HJK-kannattajat
« Vastaus #451 : 24.11.08 - klo:22:37 »
Voin sanoa, että eilinen reissu stadiin oli kaikkea muuta, kun mitenkään "loistava"......ainoa, joka loisti oli jää.

Pori->Helsinki 50 min myöhässä aikataulusta ja Helsinki-Pori 35minuuttia.

Menomatkalla olin poikittain kakkostiellä kanteenmaalla, joten voitte lopettaa sen vinkumisen... menen kohta unille, kun 7:30 lähtö Huittisiin EU-direktiivien mukaiseen koulutukseen!
HJK-kannattajat

Poissa Bebeto

• Forum Admin
« Vastaus #452 : 25.11.08 - klo:07:57 »
Pori->Helsinki 50 min myöhässä aikataulusta ja Helsinki-Pori 35minuuttia.
Sulle maksetaan kuitenkin työajasta eikä kilometreistä.  :beer:

Poissa Seppo_69

• Kunniajäsen
  • Forza Member
  • Ja mitään en ole ottanut!
« Vastaus #453 : 26.11.08 - klo:01:16 »
Mun täytyy sanoa, vaikka ihan kivaa tuo lumen kolaaminenkin (harvoin) on ja hienoa jumppaa huonolle selälle, että:

"Olen lapsi heleän heinäkuun. En huoli mä pakkassäästä." Tää oli kai Eino Leinoa.

Kyl kesä on kivempi. Varmana on niin.
Things could be worse, Klubi could be Honka!

Nure

• Vieras
« Vastaus #454 : 06.12.08 - klo:22:05 »
Hyvää itsenäisyyspäivää!!  :beer: :tuoppi: :tuoppi:

Poissa Artsi

• Klubi <3
« Vastaus #455 : 06.12.08 - klo:22:25 »
!SHOKKI! 10 kouluaamu herätystä, 3 viikonlomaan. JAU VITTU NYT LASKETAAN PÄIVIÄ.  :ylos: :tuoppi: :ylos:
Mun rakas HJK <3

Poissa Seppo_69

• Kunniajäsen
  • Forza Member
« Vastaus #456 : 07.12.08 - klo:22:34 »
!SHOKKI! 10 kouluaamu herätystä, 3 viikonlomaan. JAU VITTU NYT LASKETAAN PÄIVIÄ.  :ylos: :tuoppi: :ylos:

¡¡¡¡Täälläkin lasketaan päiviä, että päästään etelän lämpöön!!!!
¡Adios amigos Suomelle! ;D

Poissa Vellu

• Forum Admin
« Vastaus #457 : 14.12.08 - klo:20:16 »
Päivän iloisin asia on ehdottomasti kun miehet voitti Ruotsin MM-kisojen finaalissa jatkoajan kultaisella maalilla  :beer: :ylos: :forza:

kyllä olikin kihelmöivän jännittävä ottelu, jossa Suomi johti jo 4-0 ekan erän jälkeen, mutta Ruotsi tuli tapansa mukaan rinnalle ja ohikin,  johti jo 6-4. mutta tasoitus saatiin kuitenkin ja jatkoajalla Tero Tiitu iski tuon kultaisen maalin.

Ruotsi on lyöty salibandyssä  :ylos:
« Viimeksi muokattu: 14.12.08 - klo:20:55 kirjoittanut Vellu »

Poissa Seppo_69

• Kunniajäsen
  • Forza Member
« Vastaus #458 : 14.12.08 - klo:20:40 »
Mä löin 6 vaihtoehtoa tulosvetoon á 1 € ja 6-6 löytyi lipusta. 55 € huomenna kiskalta. Mitä vähemmän lajista ymmärtää, sen parempi näyttää olevan. ;D

Poissa Kim_H

• Forza Member
« Vastaus #459 : 14.12.08 - klo:23:09 »
Aivan loistavaa Suomi :)

Nure

• Vieras
« Vastaus #460 : 15.12.08 - klo:22:55 »
itse salibandyn seuraajana paikanpäältä katsottua huikea finaali, jossa ratkaisu nähtiin vasta jatkoajalla. Huonolta näytti,kun Ruotsi meni 6-4 johtoon mutta ruotsalaisten typerä jäähy auttoi suomen tasoitusmaaliin ja vaikka rankkari tuhrittiin....kultaa otettiin :beer:

MM-tasolla ensimmäinen tappio Ruotsille! 2010 kisat järjestetään Suomessa.

Poissa Janne

• Forza Member
« Vastaus #461 : 20.12.08 - klo:23:20 »
Nyt kun Suomi on voittanut jotain sählyssä, niin täytyykö kaikkien suomalaisten kansallistunnossaan ryhtyä seuraamaan tätä lajia ja ennenkaikkea milloin tästä tykyliikunnasta on tullut urheilua?

Poissa Samba

• Forza Member
  • Suomessa on vain yksi jalkapalloseura
« Vastaus #462 : 21.12.08 - klo:08:40 »
Nyt kun Suomi on voittanut jotain sählyssä, niin täytyykö kaikkien suomalaisten kansallistunnossaan ryhtyä seuraamaan tätä lajia ja ennenkaikkea milloin tästä tykyliikunnasta on tullut urheilua?
Siitä tuli huipputason kilpaurheilua samana päivänä, kun siinä alettiin menestymään. HYVÄ SUOMI! HYVÄ ME! :forza: :forza: :forza: :forza: :forza: :ylos: :ylos: :ylos: :ylos: :ylos: :ylos: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :tuoppi: :forza: :forza: :forza: :forza: :forza: JEEE ME VOITETTIIIN! OON OLLU VEIKKAUKSEN KAUTTA TUKEMASSA TÄTÄ MENESTYSTÄ, ELI VÄHINTÄÄN 50% KIITOKSESTA KUULUU MULLE :forza: :forza: :forza:
"Tarkoitushan on olla pelissä parempi, eli tehdä enemmän maaleja."

Poissa Janne

• Forza Member
« Vastaus #463 : 22.12.08 - klo:09:11 »
On hienoa olla töissä joulun alla. Toimisto on tyhjä, asiakkaat jo suurimmalti lomalla, päämiehet lomalla. Soikohan puhelin kertaakaan päivän aikana?

Poissa Bebeto

• Forum Admin
« Vastaus #464 : 22.12.08 - klo:09:20 »
On hienoa olla töissä joulun alla. Toimisto on tyhjä, asiakkaat jo suurimmalti lomalla, päämiehet lomalla. Soikohan puhelin kertaakaan päivän aikana?
Mun työnantajan asiakkaat on mm. ruokakauppoja. Arvaa onko niillä menossa hulina...