Kirjoittaja Aihe: Paskanjauhantaa  (Luettu 19384 kertaa)

Poissa Samba

• Forza Member
  • Suomessa on vain yksi jalkapalloseura
Paskanjauhantaa
« : 09.08.09 - klo:13:11 »
Hyvä ja tärkee topic, ei tosin ollut valmiiksi tälläistä  ::)

Pitäisi Sinin kanssa päästä selvyyteen siitä, lähdemmekö jouluksi Barcelonaan vai Roomaan. Kummassakin ilmasto on aika vastaava ja ruokakulttuurikin on loppujenlopuksi hyvin tasaväkinen. Roomassa toki enempi antiikkista nähtävää, joka kiinnostaa Siniä, mutta Barcelona hieman hienompana kaupunkina houkuttelee mua enemmän.

Apuja kaivattais valinnassa...
« Viimeksi muokattu: 09.08.09 - klo:14:14 kirjoittanut Samba »
"Tarkoitushan on olla pelissä parempi, eli tehdä enemmän maaleja."

Poissa JM-07

• Forum Admin
  • My Lucky Number ** 7 **
Vs: Paskanjauhantaa
« Vastaus #1 : 09.08.09 - klo:15:51 »
No siis jos ette ole kummassakaan kaupungissa aikaisemmin käyneet, niin suosittelen ehdottomasti Barcelonaa. Siellä toi rakennuskanta ei nyt pääosin Rooman valtakunnan kukoistusajalta ole, mutta kyllä sitäkin löytyy. Ensisijaisesti kuitenkin toi Gaudin arkkitehtoninen kädenjälki ja koko se tyylisuuntaus on syy sinne matkustamiseen. Meiksi on siellä yhteensä parisen viikkoa viettänyt, mutta katsottavaa siellä riittää vaikka kuinka paljon. Barcassa on hiton helppo liikkua metrolla ja dösillä - niillä pääsee nopeasti, turvallisesti ja helposti ihan joka paikkaan.

En nyt jaksa enempää perustella, kysy jos jotain tulee mieleen...
# 7 * * Jere Sr * * Suomen parhaat syötöt, HJK 1999-2003

Poissa Seppo_69

• Kunniajäsen
  • Forza Member
  • Ja mitään en ole ottanut!
« Vastaus #2 : 09.08.09 - klo:17:47 »
Barca on muistaakseni joidenkin tilastojen mukaan taskuvarkaiden paratiisi, joten kannattaa miettiä missä rahat ja passin säilyttää. Ja tuskin Rooma paljon jälkeen jää. Juuri yleisissä kulkuneuvoissa on riski suuri. Joku tönäisee takaapäin, mutisee "anteeksi" ja rahat on pois. Kaulapussi on aika hyvä varuste. Käsilaukku ei, eikä housuntaskut.
Things could be worse, Klubi could be Honka!

Poissa JM-07

• Forum Admin
  • My Lucky Number ** 7 **
« Vastaus #3 : 10.08.09 - klo:00:09 »
Ei vain tilastojen, vaan myös käytännössä. Taskuvarkaat ovat niin ovelia, että tavalliselta tallaajalta lähtee fyrkat ennenkuin ehtii edes sanoa Furuholm. Varkaat toimivat aina ryhmissä ja taktiikat ovat toinen toistaan nerokkaampia. Sietäis Mursunkin ottaa niistä oppia, niin Klubin pistepussi pullottaisi.

Nimim. Putsattu  :police:
# 7 * * Jere Sr * * Suomen parhaat syötöt, HJK 1999-2003

Poissa Samba

• Forza Member
« Vastaus #4 : 15.08.09 - klo:09:35 »
On muuten aivan saatanan tylsää herätä lauantaiaamuna kuudelta. Ei oo yhtikäs vitun mitään tekemistä ollut viimeseen 3 ja puoleen tuntiin... Kohta golfaamaan.

Aiempaan palaten viellä: Lähdemme Barcelonaan :ylos:

Poissa MiG

• Forza Member
« Vastaus #5 : 15.08.09 - klo:11:04 »
On muuten aivan saatanan tylsää herätä lauantaiaamuna kuudelta. Ei oo yhtikäs vitun mitään tekemistä ollut viimeseen 3 ja puoleen tuntiin... Kohta golfaamaan.
Jätit sitten ilmoittautumisesta huolimatta Käpylä Cupin väliin. Sekä eilen, että näköjään tänään. Ei näin. :alas: :(

Poissa Samba

• Forza Member
« Vastaus #6 : 15.08.09 - klo:18:44 »
Jätit sitten ilmoittautumisesta huolimatta Käpylä Cupin väliin. Sekä eilen, että näköjään tänään. Ei näin. :alas: :(
Ehän mä ollu ilmoittautunu sinne? :o Tiistainahan sanoin, että mulle voi soittaa, jos ei muuten tule tarpeeksi väkeä paikalle..

Poissa MiG

• Forza Member
« Vastaus #7 : 16.08.09 - klo:15:14 »
Ehän mä ollu ilmoittautunu sinne? :o Tiistainahan sanoin, että mulle voi soittaa, jos ei muuten tule tarpeeksi väkeä paikalle..
Kalenterissa ilmoittautuminen edelleen kohdassa "Kyllä" - en mä noita matseissa ohimennen sanottuja ikinä muista jälkeenpäin...  :-\

Poissa Samba

• Forza Member
« Vastaus #8 : 17.08.09 - klo:08:39 »
Nyt kun mennään tässä Pakila-aiheessa, niin jatketaan viellä vähän sillä. Saitkos sen mun sähköpostin koskien niitä pelipaitoja?

Poissa MiG

• Forza Member
« Vastaus #9 : 17.08.09 - klo:09:27 »
Joo, sain. Paidat on kyllä vieläkin tilaamatta, kun on kaikenlaista muuta ollut hoidettavana. Enkä muistanut edes kokoja kysellä samalla. Valistuneen arvauksen oon kyllä tehnyt - sulle aattelin L-kokoa...

Poissa Samba

• Forza Member
« Vastaus #10 : 17.08.09 - klo:09:39 »
Joo, sain. Paidat on kyllä vieläkin tilaamatta, kun on kaikenlaista muuta ollut hoidettavana. Enkä muistanut edes kokoja kysellä samalla. Valistuneen arvauksen oon kyllä tehnyt - sulle aattelin L-kokoa...
L taitaa olla ihan passeli, yleensä L tai XL mulla päällä. Jatkestaan veistelyä vielä sen verran, että jatkanko vanhalla numerolla, vai saanko pienemmän tilalle?
« Viimeksi muokattu: 17.08.09 - klo:10:37 kirjoittanut Samba »

Poissa Samba

• Forza Member
« Vastaus #11 : 18.08.09 - klo:16:00 »
Kilahti tälläinen viesti sähköpostiin:
Lainaus
Hei!

Influenssaepidemian ennaltaehkäisemiseksi Helsingin piiri on päättänyt että tästä päivämäärästä lähtien piirin otteluissa ei suoriteta ns. loppukättelyjä ottelun jälkeen. Kapteenit eivät myöskään kättele tuomaria ja toisiaan ennen ottelun alkua.

Suosittelemme myös että pelaajat käyttäisivät henkilökohtaisia juomapulloja yhteisten pullojen sijaan.

Ystävällisin terveisin,

**Sebastian Söderholm**

Kilpailusihteeri

SPL Helsinki

(09) 2292 9111

sebastian.soderholm@helsinki.palloliitto.fi
Onko tässä nyt taaskaan mitään järkeä?

Poissa Artsi

• Klubi <3
« Vastaus #12 : 18.08.09 - klo:16:24 »
Kilahti tälläinen viesti sähköpostiin:
Lainaus
Hei!

Influenssaepidemian ennaltaehkäisemiseksi Helsingin piiri on päättänyt että tästä päivämäärästä lähtien piirin otteluissa ei suoriteta ns. loppukättelyjä ottelun jälkeen. Kapteenit eivät myöskään kättele tuomaria ja toisiaan ennen ottelun alkua.

Suosittelemme myös että pelaajat käyttäisivät henkilökohtaisia juomapulloja yhteisten pullojen sijaan.

Ystävällisin terveisin,

**Sebastian Söderholm**

Kilpailusihteeri

SPL Helsinki

(09) 2292 9111

sebastian.soderholm@helsinki.palloliitto.fi
Onko tässä nyt taaskaan mitään järkeä?

No ei. Tästä päivästä lähtien alan boikotoimaan jokaista piirin ottelua, tämän hellyyttävän tiedon ansiosta! :ylos:
Mun rakas HJK <3

Poissa Janne#1

• Forza Member
« Vastaus #13 : 19.08.09 - klo:10:22 »
Kun kävin eilen tekemässä autolleni tehdystä ilkivallasta rikosilmoituksen, niin ilmoituksen vastaanottajana oli aiemmin naisten maajoukkueen maalivahtina vaikuttanut vk. Kunnas.

Nure

• Vieras
« Vastaus #14 : 19.08.09 - klo:12:26 »
On tullut kerättyä viime aikoina AC/DC:n levyjä, koossa vasta 9 ja puuttuu 8.

Powerage, Let There be rock, blow up your video, who made who, ballbreaker, for those about to rock, flick of the switch, fly on the wall, if you want blood albumit löytyy jo.

Anttilassa ollut tarjouksessa kaksi cd:tä 15eurolla,joten ei hirveän kallista ole ollut :P