Kirjoittaja Aihe: 2016–17 UEFA Youth League  (Luettu 995 kertaa)

Poissa Hagish

• Forza Member
2016–17 UEFA Youth League
« : 25.09.16 - klo:23:53 »
Europelit jatkuu junnu puolella kun Klubi kohtaa Irlantilaisen Cork City FC:n ensin himassa (28.9) ja sitten vieraissa (19.10).

Meitä on vierasmatsiin Corkiin lähdössä ainakin viiden Forzalaisen iskujoukko (Slamzä, Aachi, Sylde, Jaatinen ja mä).

Onko muita suunnitellut lähtevänsä Guinnessia maistelee Klubin europelin tiimoilta?

Poissa Anja

• Forza Member
Vs: 2016–17 UEFA Youth League
« Vastaus #1 : 29.09.16 - klo:19:55 »
HJK U19 - Cork City U19  0-0
Maalivahtina oli yllättäen 17-vuotias Robin Källman, kenttäpelaajat: Joachim Böckerman, Aapo Halme, Henrik Ölander, Kevin Kouassivi-Benissan (66 min.->Obed Malolo), Lucas Lingman, Omar Jama C, Saku Ylätupa, Eero Hyökyvirta (77 min.->Antti Ulmanen), Valtteri Vesiaho, Timo Stavitski (83 min.->Mikko Jalkanen).
Varoituksia tuli kummallekin joukkueelle yksi (HJK Stavitski). Erotuomarit olivat ruotsalaisia. Kulmia en jaksanut merkkailla tuulisessa ja tihkusateisessa säässä. Yleisömäärä 321.
Löysin tilastoja (HJK ensin mainittuna): 
6    Corners    5
1    Shots on target    3
2    Shots wide    5
11    Fouls    9
0    Offsides    1
Possession
61% HJK Helsinki    39% Cork City FC
« Viimeksi muokattu: 29.09.16 - klo:20:08 kirjoittanut Anja »

Poissa Jaatinen

• Forza Member
Vs: 2016–17 UEFA Youth League
« Vastaus #2 : 21.10.16 - klo:22:40 »
Corkin kokkaus
Tiistai kello soi 5.20 kamat reppuun ja menoksi kentälle. Välilasku köpikseen jossa paljon köpispaitaisia isiä poikineen. Puolenpäivän aikoihin laskeuduin Dublinin kentälle. Pari röökiä ja latte sit dösään kolmeksi ja puoleksi tunniksi. Maisemat oli ihan kauniita silloin ku tiä kulki muualla kuin meluvallien välissä. Neljältä Corkis. Kamat hotlaan ja tutustumaan kaupunkiin. Ei paljonkaan mitään mua kiinnostavaa nähtävä muutama komee kirkko muuten aika mitään sanomatonta arkkitehtuuria. Pitsaa ja kaljaa. Pubeja oli keskustassa riittämiin. Jossain vaiheessa nukkumaan luutavasti ennen 12 koska en ainakaan muista valomerkkiä joka tuli ennen 12 ainakin seuraavana iltana. Aamulla  iloisena menossa suihkuun ja paskat ei tullut lämmintä vettä prkl. Aamupalalle kaupungille Tammelassa hankittu hiki kainaloissa eikiva. Uus yritys päästä lämpöseen suihkuun juu tuli lämmintä vodaa mut todella huonol paineella. Vitun kehitysmaat tulkaa suomesta ottaa mallia millälailla vesi tulee hanasta jos meillä tulis  tollain tipottaen niin soitettas huoltomies paikalle HANA VUOTAA. Lounaalla rapupastaa oli aika shittiä. Jäi asian kertominen tarjoilijalle tai yritinhän mä mut ei se tainnut suomea ymmärtää ja Corkin lentokentältä tuli puhelu et neljä hulia hyppää taksiin ja tulee Isaac hotelliin. No minä kiireellä sinne spivasti hotellia vastapäätä hyvä terassi. Ehin hakemaan kaljan ku poikain taksi tuli. Eihän siinä kauaa kestänyt ku istuivat jo terdel tuopposet kourassa. Siinä muutamat kaljat ja ruokaa hakivat tien toiselta puolelta. Hyvissä ajoin lähettiin valumaan stadikalle päin muutaman pubin kautta. Matkalla auto pysähtyä meitin eteen ja neuvoi miten stadikalla mennään. Ystävällistä palvelua!  Perille päästyämme corkkilainen herrasmies toi meille liput Hei camoon niistä luki et VIP. Muutamat meistä ilostui suuresti ku aatelivat et saa bissee no eihän siellä mitään bissee myyty. Cork Cityn tukemisen (fani tuotteiden oston) jälkeen ettimään paikkojamme ja paikkaa mihin ripustaa bandikset siitähän se pomputtelu alkas ja mulle vittuilu ku join suomalaisena kahvia enkä kaljaa. Olisin prkl juonut kuhan olisit myyneet stn. Meidät ohjattiin päätyyn saatiin bandikset paikalleen. Tunnelma alkoi oleen hyvässä nousussa kunnes tultiin sanoo et ei saada olla täs katsomossa ku son suljettu. Ei muuta ku jätettiin bandikset sinne ja sivukatsomoon kannustamaan pojat voittoon. Peli alkoi tutusti ^taas kansa täy......^ . Eka puoliaika oli aika lailla Cityn painostusta saivatkin pari vaarallista maalipaikkaa no kyl klubilla oli pari kontrolloitua hyökkäystä. Kahvi kusetti ja kattos vaan pääsi kuseksimaan bajamajaan ihan ku ois suomessa esmes Vaasan uudella hianol stadikalla. Toinen puoliaika eiiiiiiiii prkl rankkari heti alkuun 1-0 paska tuomio osui käteen ei missään nimessä pelannut kädellä. Sen jälkee pojat alkoivat pelaan ja varsinkin vika vartti oli hyvää painostusta klubilta. Maalipaikkoja toistakymmentä mut ei vaan uponnut. Hienosti pojat taisteli. Kannatti käydä katsomassa vaik ei Rooman reissua tullutkaan. Apein mielin lähettiin stadikalta keskustaan päin matkalla poikettiin muutamassa muutamalla. Paniikkia oli havaittavissa ku tajuttiin kaikki pubit menee kiinni viimeistään kello 12. Olis yökerhoja ollut auki mut pätettiin mennä koisiin. Mul eri hotla ku muilla ja ei riemulla ollut rajaa ku löysin huoneesta eilen jääneitä kaljatölkkejä no siitähän piti laittaa kuva poijille. Ei mennyt kauaa ku tuli kuitti et niiden hotlaan baari oli auki. No yritetty on mut yks haalea  kalja maistui erittäin hyvältä. Aamulla taas vanha rutiini ja kaffee  ja murkinaa.  Sitten joutukin lähtee dallaileen asemalle ja puhelin soi ja asiakin oli todella tärkeä: asemalla ei oo baaria eikä siel oo ees myynnissä kaljaa no ei tullut kauppaa vastaan mullakaan. Joten asemalla odotti kolme surunaamaa ja yks täysin murtumien.  Ennakkoliput 20 ekee mun lippu automaatista vai  65 ekee oujee eikä vituta yhtään vaik aattelin eka et meenki dösät. Seura voitti ja valitsin junan. Joku meistä tarkasti onko junassa ravintelia ja ei kuulemma ollut no onneksi on kärry myynti.Sehän kesti ja melkein kävi ikävästi mut viimeiset viinit/oluet ostettiin. Ja samal kerto et on myyntitiski toisesta päästä junaa. Ei muutaku juomat nassuun ja sit lisää hakemaan. Älä luota muihin vaan tarkasta ITSE onko jossain viinaa tarjolla vaik tais kyseessä olla porukan janoisin.  Jäätiin junasta pois heustonis ja 3,4km kilometrin kävely hotelliin alkoi ehkä joskus kolmen aikoihin. Mä perillä hotellissa joskus kymmen jälkeen ja alottelin matkarapon tekoa. Muut jäi viel istuskeleen Dublinin iltaan. Aamul vähän kiertelyä kaupungilla  sit reteesti taksilla kentälle vain 19.60 eli kakskybää. Nyt koneessa matkalla omaan rakkaaseen kotiin mielessä jo saunan lämmitys. HJK. Aina ja joka paikassa. Kiitos ja anteeksi